Zapytanie ofertowe - posiłki 2013
- Drukuj"/> artykuł: Zapytanie ofertowe - posiłki 2013"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Zapytanie ofertowe - posiłki 2013"/>
Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114
26- 220 Stąporków
tel./fax (0-41) 37 41 517, www.zspstaporkow.szkolnastrona.pl/bip
Nr sprawy: ZSP.271.4.2012. Stąporków, dnia 10.12.2012 rok
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w skali roku wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000,00 euro .
"Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publicznych
w Stąporkowie”
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków
tel./fax (0-41) 37 41 517,
godziny pracy: pn. - pt. od 7.30 do 15.30,
NIP: 658-198-11-19,
zwraca się z zapytaniem ofertowym w zakresie niżej określonego przedmiotu zamówienia.
ROZDZIAŁ 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Zespole Szkół Publicznych
w Stąporkowie tj. w Szkole Podstawowej Nr 2 i w Gimnazjum .
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu
i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej – gorącego posiłku jednodaniowego; zupa lub drugie danie .
Zamawiający planuje, że:
- dziennie należy dostarczyć 60 obiadów
- w roku 2013 należy dostarczyć około 6180 obiadów, tj.60 obiadów x103 dni
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów
do 20 %
Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia
07.01.2013r. do 27.06.2013r.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Wykonawca dostarczał będzie co 10 dni, dekadowy jadłospis z podaniem składników wagowych ( gramatury ) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie
z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
- w dekadzie Wykonawca będzie przygotowywał: 5 x zupa i 5 x drugie danie,
- zupa: gramatura ok. 350 ml,
- chleb
- drugie danie:
sztuka mięsa/ryby –80 gram;
klops, kotlet mielony, pulpet -100 gram;
surówka/ warzywa gotowane –150 gram;
skrobia –150 gram;
kompot – 250 ml.
Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonym, z ograniczona ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
- do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli,
- ważna jest estetyka potraw i posiłków.
Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem z normami HACCAP.
Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych
i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin w ilość 150g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcą na jego koszt.
Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce).
Zamawiający przyjmuje na siebie wszelki sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
WARUNEK
- stworzyć możliwości odpłatnego zakupu obiadów dla pozostałych uczniów i nauczycieli.
- Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego .
ROZDZIAŁ 2. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):
55.52.31.00-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55.52.40.00-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół
ROZDZIAŁ 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 07.01.2013 roku do 27.06.2013 roku, tj. w roku szkolnym 2012/2013, z uwzględnieniem przerw
w nauce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego .
ROZDZIAŁ 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz niżej wymienione dokumenty:
- Oferty należy składać w nieprzejrzystych opakowaniach.
- Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana i opisana w następujący sposób:
Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków
tel./fax (0-41) 37 41 517,
Zapytanie ofertowe na
"Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie”
Nie otwierać przed dniem: (wpisać datę i godzinę otwarcia ofert,
zgodną z zapytaniem ofertowym
ROZDZIAŁ 5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać na adres: Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków sekretariat, nie później niż do dnia 17.12.2012 r. do godz. 10:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.12.2012 r. o godz. 10:30 w Zespole Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków
- Zmiana lub wycofanie oferty.
3.1. W dowolnym momencie przed upływem terminu składania ofert każdy Wykonawca może
zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3.2. Oferta zamienna musi być złożona według takich samych wymagań jak składana
oferta podstawowa w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
3.2. Oferta wycofana jw. z dopiskiem „WYCOFANIE”.
3.3. Koperty oznaczone napisem „WYCOFANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności i po
stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożoną ofertą, koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane.
ROZDZIAŁ 6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
1.1 pisemnie na adres – Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114
26- 220 Stąporków ,
faksem – numer faksu: tel./fax (0-41) 37 41 517.
- Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania.
- 3. Osobami wskazaną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są: mgr Teresa Łyczek dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie.
ROZDZIAŁ 7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę ofertową należy podać w PLN, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową Wykonawcy, jak i wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia,
w szczególności koszty:
1.1.Przygotowanie i dostarczenia,
1.2.Cena ofertowa zostanie wyliczona przez Wykonawcę jako suma cen jednostkowych
posiłków, określonych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego .
1.3.Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu
umowy.
1.4.W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ROZDZIAŁ 8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny.
- Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej prze Wykonawcę na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 .
- Ilośc punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
W = Cmin. / Cof. x 100
W – współczynnik oceny oferty, liczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert Cof – cena brutto ocenianej oferty
- Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wybory oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy
w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niz zaoferowane w złożonych ofertach. - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione
w niniejszego zapytania o cenę oraz otrzyma największą ilośc punktów wyliczona zgodnie ze wzorem określonym w pkt. 3. - Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznanym ofertom w kryterium oceny ofert,
- Jeżeli nie będzie można dokonać wybory oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy
Załącznik nr 1
(pieczątka Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków
tel./fax (0-41) 37 41 517,
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego :
"Dożywianie uczniów w Zespole Szkół Publicznych w Stąporkowie tj. w Szkole Podstawowej Nr 2 i w Gimnazjum .
/Pełna nazwa i adres Wykonawcy/
.................................................................................................................................................
ul. . ...................................... nr ....... w ............................................... kod
tel./fax ......................................... NIP ................................. REGON
Adres do korespondencji:
.................................................................................................................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym (imię i nazwisko, tel/fax):
.................................................................................................................................................
SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Zapytaniem Ofertowym .
OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ofertową (suma cen jednostkowych poz. 1 – 3), obliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, według poniższych cen jednostkowych:
UWAGA! Ceny muszą być podane brutto (VAT 8 % PKWiU ex. 56.29.20)
Lp. |
Rodzaj posiłku * |
Cena jednostkowa posiłku (brutto) |
1. |
Zupa + pieczywo |
................................................................. zł/za 1 posiłek |
2. |
Drugie danie + kompot |
................................................................. zł/za 1 posiłek |
Cena ofertowa - średnia cena posiłku |
....................................................................................... zł |
ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie od 07.01.2013 r. do 27.06.2013 r.
ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ w przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą i przyznania nam zamówienia do podpisania bez zmian umowy w formie zgodnej ze wzorem umowy w terminie i miejscu wskazanym przez
Zamawiającego.
OŚWIADCZAMY, że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia.
SKŁADAMY NINIEJSZĄ OFERTĘ we własnym imieniu / wspólnie * .
* niepotrzebne skreślić
dnia ..........................
(podpis pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy)
UMOWA (wzór)
zawarta w dniu ……………2012 roku pomiędzy Zespołem Szkół Publicznych
w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków NIP: 658-198-11-19,
reprezentowanym przez :
mgr Teresę Łyczek – dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie
zwaną dalej ,,Zamawiającym"
z jednej strony oraz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
reprezentowanego przez
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
zwanego dalej ,,Wykonawcą" z drugiej strony
została zawarta umowa w sprawie ……………….. o następującej treści:
§1
1 Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi dożywiania uczniów
w Zespole Szkół Publicznych: gimnazjum i szkole podstawowej nr 2 w Stąporkowie, zgodnie
z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
2 Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
§2
- Przedmiotem zamówieni a jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu
i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej – gorącego posiłku jednodaniowego; zupa lub drugie danie . - Zamawiający planuje, że:
- dziennie należy dostarczyć 70 obiadów
- w roku 2012 należy dostarczyć około 5530 obiadów, tj. 70 obiadów x 79 dni.
- Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów do 20 % Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
- Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 03.09.2012r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – o godzinie 11:15. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie co 10 dni, dekadowy jadłospis z podaniem składników wagowych ( gramatury ) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
- Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
- w dekadzie Wykonawca będzie przygotowywał: 5 x zupa i 5 x drugie danie,
- zupa: gramatura ok. 350 ml,
- chleb
- drugie danie:
- sztuka mięsa/ryby –80 gram
- klops, kotlet mielony, pulpet -100 gram
- surówka/ warzywa gotowane –150 gram
- skrobia –150 gram
- kompot – 250 ml.
- Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonym, z ograniczona ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
- do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw
i owoców, w tym nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli, - ważna jest estetyka potraw i posiłków.
- Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem z normami HACCAP.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych
i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin w ilość 150g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. - Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
- Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
- Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcą na jego koszt.
- Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce).
- Zamawiający przyjmuje na siebie wszelki sprawy organizacyjne związane
z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. - Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
§ 3
- Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy także dla chętnych uczniów i nauczycieli .
- Cena posiłku nie może przekroczyć cen jednostkowych posiłków określonych w § 5 ust. 1 umowy.
- Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego świadczyć usługi gastronomiczne na rzecz osób trzecich.
§4
1. Strony uzgadniają jednostkowe ceny posiłków, zgodnie z ofertą Wykonawcy, która stanowi
integralną część niniejszej umowy na:
1) Cena zupy wraz z pieczywem: .......................... zł
2) Cena drugiego dania + kompot: ......................... zł
- Ceny jednostkowe, o których mowa w ust. 1 nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
- W przypadku ustawowej zmiany podatku VAT na usługi objęte niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wynikającej ze zmiany tego podatku.
- Zmiany, o których mowa w ust. 4 zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy.
§ 5
- Strony ustalają, że rozliczanie usług, o których mowa w § 1 odbywać się będzie w okresach miesięcznych.
- Wysokość miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonaną usługę stanowi iloczyn uśrednionej ceny posiłków § 4, ust. 1 pkt. 1 i 2, tj. ...............zł brutto przez liczbę wydanych posiłków w danym miesiącu.
- Liczba i rodzaj posiłków ustalana będzie przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego,
w zależności od sytuacji finansowej w danym roku budżetowym, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 miesiąc przed zmianą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przygotowywanych posiłków, w stosunku do szacunkowej liczby, o której mowa w zapytaniu ofertowym , z zastrzeżeniem, że liczba ta w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu do 20 %.
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania Zamawiającemu jadłospisu posiłków .
- Wykonawca będzie ustalał jadłospisy w oparciu o założenia zawarte w Zapytaniu Ofertowym .
§ 6
- Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę na jednostkę organizacyjną Zamawiającego: Zespołem Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114 26- 220 Stąporków NIP: 658-198-11-19,
- Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 płatne będzie miesięcznie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
§7
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) kontroli i badań sprawdzających jakość przygotowywanych posiłków, pod względem kaloryczności, gramatury, temperatury, zgodności z ustalonym jadłospisem, itp.
- Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o terminie kontroli.
- Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół, który Zamawiający udostępni Wykonawcy na jego prośbę.
§ 8
- Umowę zawarto na czas określony tj. od 07.01.2013r. do 27.06.2013r
- Strony ustalają miesięczny okres wypowiedzenia niniejszej umowy.
- Umowa niniejsza może ulec rozwiązania bez zachowania terminów wypowiedzenia, o których mowa w ust. 3 w następujących wypadkach:
- Strony ustalają miesięczny okres wypowiedzenia niniejszej umowy.
1) zasadnych co najmniej dwóch skarg osób korzystających z usług Wykonawcy, które zostaną uznane przez Zamawiającego za zasadne,
2) naruszenia przez Wykonawcę zapisów zawartych w Zapytaniu Ofertowym ,
3) uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli,
4) stwierdzenie przez Zamawiającego, że Wykonawca nie wykonuje rzetelnie swoich obowiązków, a w szczególności stwierdzenia, że Wykonawca przygotowuje posiłki niezgodnie z ustalonym jadłospisem, posiłki nie są odpowiednio kaloryczne, itp.
§ 9
- W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- W przypadku gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony podają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
§10
Integralna część niniejszej umowy stanowi oferta wraz z Zapytaniem Ofertowy..
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2013-06-10 00:00 | przez: Wojciech Ćwik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2013-06-10 00:00 | przez: Wojciech Ćwik |
Podmiot udostępniający: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie | |
Odwiedziny: | 2496 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.